Így fog kinézni a Sagrada Família, ha egyszer elkészül

Jeszenszky Márton & Molnár Péter | 2020.10.14.

Nemrég jelentették be, hogy Barcelona félkészen is világhírű ékköve, az Antoni Gaudí tervei alapján épülő Sagrada Família-templom építése várhatóan mégsem fejeződik be 2026-ra. A korábban tervezett dátum szimbolikus (az építész halálának 100. évfordulója), a koronavírus ugyanakkor csöppet sem az. Ha egyszer elkészül, a Sagrada Familia így is Európa legmagasabb keresztény temploma lesz, az alábbi drónfelvételbe oltott mozgóképes látványterven pedig ti is megcsodálhatjátok, hogy fest majd teljes pompájában, ahogyan azt Gaudí mester megálmodta!

#barcelona #barcelona városnézés #sagrada família #gaudí #barcelonai látnivalók #sagrada familia érdekességek #sagrada família kész

Itt az új Spain.info! Kovásznevelés helyett legyél inkább Spanyolország expert

Melo Eszter & Molnár Péter | 2020.09.14.

A homokos tengerpartok, a simogató napsütés, a folyton nyüzsgő tapasbárok, a kacskaringós andalúz utcácskák útvesztője koronavírus idején sajnos csak álom, de ha már álom, álmodjunk nagyot. A spain.info megújult oldala nemcsak hasznos információk tömkelegével vár minden Spanyolországba vágyót, ennél sokkal többet tesz: ha már mi nem mehetünk az Ibériai-félszigetre, az Ibériai-félszigetet hozza ide!

#spanyolország #spanyol utazás #spanyol nyaralás #spain.info

Utazás

¿Spanyol nyaralás a koronavírus idején? Így indulj el Spanyolországba idén nyáron

Molnár Péter | 2020.07.31.

Spanyolországba utazni maga a kikapcsolódás. Bármelyik közvetlen úti célt, nyüzsgő meditterán várost, jól ismert vagy éppen eldugott tengerpartot választjuk, biztosak lehetünk benne, hogy élményekkel feltöltve érkezünk haza. És Spanyolország azért is sokat tesz, hogy mindeközben az egészségünket se kelljen félteni. Utánajártunk, hogyan utazhatunk biztonságosan Spanyolországba ezekben a koronavírusos időkben.

#spanyol utazás #spanyol tengerpart #spanyol út #spanyolországi nyaralás #spanyol járatok #spanyol repülőutak

Utazás

Egy darabka Magyarország Sevillában: Makovecz Imre és az 1992-es Világkiállítás pavilonja

Gyuricza Kata Sára & Jorge Martín | 2020.06.24.

Ha Sevillában járunk és ellátogatunk az Isla Mágicára (Varázsszigetre), a (Jardines del Guadalquivirre (Guadalquivir Kertjébe), vagy az 1992-es sevillai világkiállítás helyszínére, ott egy különleges, kicsit talán rémisztő épületet találunk. Az egyik legegyedibb és legkiemelkedőbb magyar építész, Makovecz Imre műve, mely a magyar kultúra egyik leglátványosabb megtestesülése, minden bizonnyal azonnal magával ragad minket …és bárkit, aki Spanyolországban él.

#andalúzia #sevilla #Makovecz Imre #Expo'92

Spanyolország megvár – Imádjuk Spanyolország új turisztikai videóját

Molnár Péter | 2020.04.29.

Spanyolország összefogott, és minden erejével harcol a koronavírus ellen. De nemsokára újra tárt karokkal vár majd minket. Nemsokára újra ámulva figyelhetjük fantasztikus tájait, arcunkon érezhetjük a spanyol nap simogatását és nemsokára újra osztozhatunk Spanyolország páratlan életstílusában. De amíg eljön ez a pillanat, vigyázzunk magunkra és gondoljunk Spanyolországra.

#spanyolország #spanyol utazás #spanyol nyaralás #koronavírus Spanyolországban

A legmagyarabb spanyol város: Árpád-házi Jolántával Castellónban

Apáti Anna Zita | 2020.04.08.

Egy hónappal ezelőtt még a régi életünket éltük. Az utazás ma már online, a felfedezés öröme viszont nagyon is élő: Apáti Anna Zita állandó vendégszerzőnk kora tavaszi élményeit meséli el Castellónból, amit Magyarországi Jolán (vagy Jolánta) aragóniai királyné után bátran nevezhetünk a legmagyarabb spanyol városnak. Itt az ideje felfedezni, online.

#spanyol történelem #spanyol városok #castellón #Árpád-házi Jolán #Magyarországi Jolánta

Utazás

Álomesküvő Mexikóban, avagy egy bazi nagy mexikói lagzi története

Maros Dalma | 2020.02.18.

Sosem gondoltam volna, hogy egyszer a valós életben is részese lehetek egy mexikói "szappanoperának" mariachival, óceánparttal, jobbra-balra dőlő pálmafák közt a mexikói kultúra bölcsőjében: Jaliscóban. Júliusban mégis a kezemben tartottam a Mexikóba szóló repjegyem. Esküvőre mentem, egy bazi nagy mexikói lagziba.

#mexikó #mexikói utazás #álomesküvő #esküvő külföldön

Teide túra: Így hódítsd meg Spanyolország legmagasabb pontját

Várnagyi Márta | 2019.12.09.

A Kanári-szigeteken található szunnyadó vulkánról a sziget őslakói úgy hitték, hogy a gonosz lakik a lávaesőt ontó hegy gyomrában. A ma emberének leginkább a „csoda, mennyei és káprázatos” jelzők jutnak eszébe, amint körbetekint a kráter szédítő magasságából. Összeszedtünk pár kedvcsináló érdekességet és hasznos tanácsot, hogy a Teidén tett látogatás neked is felejthetetlen élmény legyen.

#kanári-szigetek #tenerife #teide #spanyolország legmagasabb pontja

Már 48 UNESCO világörökségi helyszín vár minket Spanyolországban

Molnár Péter | 2019.11.02.

A Gran Canaria-i Risco Caído barlangrendszer beiktatásával 48-ra emelkedett Spanyolország UNESCO világörökségi helyszíneinek száma, az ország pedig továbbra is tartja a dobogós helyét az összesített UNESCO listán. Spanyolország végtelen sokszínűségét jól jelzi, hogy az immateriális kulturális örökség része ezen felül a valenciai Fallas, a mediterrán konyha és a flamenco is. A sornak persze ezzel nincs vége. Galéria Spanyolország világörökségi csodáiról.